Institute of Business Logistics and General Management

Institute of Business Logistics and General Management

Publications

Export 401 results:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 
A
B
Ben Abdelaziz, Semah Ibrahim, Muhammad Amad Saeed and Ahmed Ziad Benleulmi.  (2015)  Social media effect on sustainable products purchase. Hamburg International Conference of Logistics (HICL) 2015. :64-93.
Blecker, Thorsten.  (2001)  Unternehmung ohne Grenzen - Ein modernes Konzept zum erfolgreichen Bestehen im dynamischen Wettbewerb. Logistikmanagement. Erfahrungsberichte und Konzepte zum (Re-)Design der Wertschöpfungskette. :109-128.
Blecker, Thorsten and Nizar Abdelkafi.  (2007)  Measuring Component Commonality in Mass Customization. Management am Puls der Zeit - Strategien, Konzepte und Methoden, Festschrift für Univ.-Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Horst Wildemann. 2:935-950.
Blecker, Thorsten and Nizar Abdelkafi.  (2006)  Mass Customization: State-of-the-art and Challenges. Mass customization: Challenges and Solutions. :1-25.
Blecker, Thorsten and Bernd Kaluza.  (2004)  Produktionsstrategien – ein vernachlässigtes Forschungsgebiet? Entwicklungen im Produktionsmanagement. :3-27.
Blecker, Thorsten and Nizar Abdelkafi.  (2006)  Multi-Agent System for Web-based Customization. Encyclopedia of e-commerce, e-government, and mobile commerce. :811-816.
Institute of Business Logistics and General Management (W-2) | Technische Universität Hamburg
Am Schwarzenberg-Campus 4 | 21073 Hamburg | Tel.: +49 40 42878-3525
© 2010